tisdag 4 juli 2017

Arbetsbyxor i trädgården

-Bloggsamarbet-


Något som varit ett problem för mig är att hitta vettiga arbetsbyxor som jag kan ha i trädgården. Så fort man behöver större modell på byxorna blir det svårt. Endera så är passformen dålig eller utbudet storlekar och modeller minimalt.

Nu har jag hittat en superbekväm byxa som jag gillar!

Vi har fått nya arbetsbyxor på jobbet iår. Det var där jag kom i kontakt med modellen och visste direkt att sådana vill jag även använda privat!
Det är blåkläders byxor som har stretchtyg både på baken, i midjan och på knäna.
Modellen finns både för kvinnor och män. De har bra med fickor för förvaring av pennor, kniv, telefon osv. Gillar hur de följer kroppens rörelse när man jobbar.


Modellen finns i många olika färger.
Jag valde en mörk marinblå (den på bilden nedan som är en när-profilbild) för den var så snygg och dessutom praktiskt när man håller på med jord och annat smuts i trädgården. De jag har på jobbet är svart-grå.


Det är ett flexibelt och lätt material som fungerar bra både när man jobbar inomhus eller för utomhus när det är varmare årstider. Kan användas som trädgårdsbyxor, lättare byggnadsjobb eller som fritidsbyxor.
Perfekt för mig som alltid sitter på huk i trädgården.



Jag använder även deras flexibla bälte.
Det håller byxorna bra på plats när man har rörligt jobb och när man böjer sig eller sitter så är det flexibelt och bekvämt utan att spänna på magen.
Det svarta tyget på byxorna är det som stretchar.



Kan varmt rekommendera!

Passar både kvinnor och män. Finns från små storlekar till större.
Jag kommer att trivas med mina nya byxor i trädgården. Allt är så mycket smidigare när man har bra kläder!


Gå in till Mekonomen i Jakobstad och kolla in dem.
Just nu är de på kampanj till 69€ (norm. 90€) vilket är förmånligt för en arbets-/fritidsbyxa!

Ni hittar butiken på Bäckvägen 13 och deras hemsida hittar ni HÄR och facebook HÄR.

Råkar eran storlek inte finnas i önskad färg på hyllan så fås den till butiken inom några dagar.
För de som inte kan ta sig till butiken så fås de med post och matkahuolto mot postförskott.

Tack till Nina för att du ställde upp som min fotograf
/Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

4 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Härligt! Va roligt att en "sten-bild" fick komma med, gillar speciellt den första bilden :D Men det var en rolig foto-shoot. Jag ska nog och köpa mig ett par jag också!!

Susanna sa...

Alltså hur länge pågår kampanjen?

Drömgården sa...

De hade inget datum utsatt på kampanjen ännu, så en tid framöver..
/Kitty

UplayOnline sa...

Jag ska nog och köpa mig ett par jag också!!


แคมฟรอก

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen